Marente, locatie Hofwijck

Hazenboslaan 38 2341 SC Oegstgeest
071-5194200
Deze locatie is onderdeel van Marente

Waardering van Marente, locatie Hofwijck - Oegstgeest op 15 september 2020 Geverifieerd

Mijn moeder wordt prima verzorgd. Ze ziet er goed verzorgd uit en de medewerkers zijn erg lief voor haar. Ik vind het storend dat het heel lang duurt voor ik antwoord krijg op mijn vragen. Ik spreek de verpleging niet meer persoonlijk en moet bellen hoe het met mijn moeder gaat. Als ik op bezoek wil moet ik aan veel voorwaarden voldoen. De bezoektijden zijn heel ingewikkeld voor mensen met een baan en een gezin, zeker als ze ook nog eens ver weg wonen. Zo moet je om half acht 's avonds al weer weg. Afspraken over videobellen met mijn moeder liepen heel vaak mis. Ik vind de medewerkers niet aardiger geworden in het Coronatijdperk, terwijl wij ons aan de regels houden. Daarvoor was het een warm bad en was het voor ons prettig om in de huiskamer te komen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Marente, locatie Hofwijck? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.