Marente, locatie Hofwijck

Hazenboslaan 38 2341 SC Oegstgeest
071-5194200
Deze locatie is onderdeel van Marente

Waardering van Marente, locatie Hofwijck - Oegstgeest op 15 september 2020 Geverifieerd

Soms gaan de afspraken heel goed. Ik had een keer per mail een vraag gesteld en ik had het fijn gevonden om een bevestigingsmail te ontvangen. Ze hadden mij een paar dagen later wel gebeld en gedaan wat ik wilde. Als ik een verzoek heb, dan wordt daar niet altijd gehoor aan gegeven. Het gebeurt wel, maar niet op het afgesproken tijdstip. De omgang varieert per verzorgende. De ene vind ik veel prettiger, dan de andere. Er wordt heel veel moeite gedaan om COVID-19 uit het verpleeghuis te houden. Ik denk dat het levensgenot daardoor minder is geworden. Er mag minder. Je mag met niet meer dan twee personen tegelijk op bezoek komen. Je mag niet in de huiskamer komen. Er wordt minder georganiseerd. Als er iets georganiseerd wordt, dan is dat op kleine schaal. Er was voorheen vaak muziek en dat is er nu ook niet. Ik vind de communicatie nu eenrichtingsverkeer. We krijgen vooral brieven gespitst op COVID-19 en minder op gezellige berichten of mededelingen, zoals wanneer iemand is overleden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Marente, locatie Hofwijck? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.