Waardering van Marente, locatie Jeroen - Noordwijk op 6 oktober 2020

• Dementie

Als 1e contactpersoon van mijn moeder wil ik reageren op de waardering van 10 september 2020. Ik zorg de laatste jaren, samen met mijn vrouw, voor mijn moeder. Mijn moeder is de laatste jaren snel achteruit gegaan vanwege dementie en mobiliteit. Door de complexe situatie was goede zorg thuis niet meer mogelijk. In december is zij in een verwarde en vermagerde toestand opgenomen in Jeroen. Er is direct veel aandacht besteed aan haar mentale en fysieke toestand. Er is veel zorg besteed om haar decubitus-hielen weer te laten helen. Het is nog niet duidelijk wat de oorzaak is van haar wondjes op haar arm, hier wordt aan gewerkt. Ze heeft extra voeding gekregen om weer aan te sterken. Voor haar mentale welbevinden (wanen/hallucinaties) wordt steeds gezocht naar een goede balans in medicatie. Alle beslissingen worden in overleg met ons genomen. Bij de totale zorg is haar comfort en welbevinden altijd het uitgangspunt. Medewerkers zijn betrokken, warm en zorgzaam, kortom een prettige sfeer.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Marente, locatie Jeroen - Noordwijk

Heel erg bedankt voor uw toelichting en uw vertrouwen in de zorg van Jeroen. Samen staan we sterk in de zorg voor uw moeder. En als er iets beter kan of als we ergens van kunnen leren, dan weet u ons te vinden. Met vriendelijke groet, Angela Schubert, locatiemanager Jeroen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Marente, locatie Jeroen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.