Waardering van Marente, locatie Jeroen - Noordwijk op 15 maart 2019 interview

Als ik iets aan de verzorgenden vraag wordt het meteen geregeld. De voorzieningen in het gebouw vind ik goed. Er is een binnentuin, die misschien iets beter zou kunnen, maar de ruimte is natuurlijk wel beperkt. Er is een lichte verbouwing geweest en er is alles aan gedaan om het voor de bewoners goed mogelijk te laten verlopen. De medewerkers zijn zo lief voor mijn moeder en zo geduldig. Ik vind het eigenlijk perfect hoe ze met mijn moeder omgaan. Mijn moeder heeft één kamer, die hebben we heel licht ingericht. De medewerkers doen precies wat mag, zodat mijn moeder niet gewond raakt als ze uit bed valt. De badkamer vind ik ook goed. Mijn moeder wordt naar de woonkamer gebracht en er is de hele dag aandacht voor haar. Er komen ook vrijwilligers die met haar naar beneden gaan bijvoorbeeld voor muziek of een kopje koffie. Wij zouden het ons niet beter kunnen wensen. Ik vind het geweldig wat ze met de beperkte middelen allemaal doen.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Marente, locatie Jeroen - Noordwijk

Hartelijk dank voor uw zeer positieve waardering. Aandacht voor de binnentuin is op dit moment heel actueel. Met een werkgroep zijn we in overleg hoe we de tuin op een goede manier kunnen aanpakken, waardoor het voor onze bewoners meer een beleving wordt. We hopen dat dit jaar af te ronden.

Jolanda van Honk,
Locatiemanager

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Marente, locatie Jeroen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.