Waardering van Marente, locatie Jeroen - Noordwijk op 13 maart 2019 interview

7.7

De zorg voor mijn moeder vind ik goed. Nu mijn moeder slechter wordt qua gezondheid, letten de medewerkers heel goed op haar. Als er iets in haar situatie verandert, dan word ik daar snel over geïnformeerd en dat vind ik fijn. Als ik een vraag stel via de mail, dan krijg ik ook altijd snel een antwoord. Als ik bij mijn moeder ben, dan kan ik ook makkelijk mijn vragen stellen. De medewerkers vind ik vriendelijk, behulpzaam en geduldig. De accommodatie vind ik prettig. Mijn moeder zit op de gesloten afdeling. Wij kunnen haar meenemen naar beneden en daar kunnen we gezellig een kopje koffie drinken. Mijn moeder heeft een eigen appartement. Daar kunnen we ook naartoe als we privacy willen. De medewerkers kloppen altijd netjes op de deur als ze iets willen vragen.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Marente, locatie Jeroen - Noordwijk

Dat u de verzorging van uw moeder en de communicatie met ons zo positief ervaart, zijn mooie complimenten voor onze medewerkers.
Dank u wel.

Jolanda van Honk,
Locatiemanager

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Marente, locatie Jeroen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.