Waardering van Marente, locatie Jeroen - Noordwijk op 13 maart 2019 interview

8.8

De zorg voor mijn moeder vind ik in het algemeen heel goed. Soms zijn er kleine dingetjes die de medewerkers vergeten, zoals het niet legen van een toiletstoel, maar dat gebeurt niet vaak. De omgang met de medewerkers vind ik geweldig. Als ik iets vraag of ik wil een afspraak maken, dan verloopt dat altijd naar wens. Ik word goed geïnformeerd, zelfs over de kleinste veranderingen. De vaste medewerkers die de zorg verlenen werken daar vaak al jaren en dat geeft vertrouwen voor mij en mijn moeder. De medewerkers doen hun best, maar ik mis wel bepaalde dingen, omdat daar geen tijd voor is. Mijn moeder zit op de dementerende afdeling, maar ze weet nog wel veel. De medewerkers hebben geen tijd om haar naar de algemene activiteiten te brengen en dat vind ik jammer. Nu ligt ze naar mijn idee teveel in bed. Een pluspunt vind ik dat de woonkamers recent helemaal verbouwd zijn en dat deze er mooi uitzien. Er wordt vers gekookt en daar kunnen de bewoners aan meehelpen. Dat vindt mijn moeder leuk. De accommodatie ligt midden in Noordwijk en het is er altijd heel gezellig. Er gebeurt veel in het gebouw op het gebied van muziek en de vrouw die bloemen verkoopt, werkt er ook al jaren.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Marente, locatie Jeroen - Noordwijk

Hartelijk dank voor uw positieve waardering, waarin u ook aandacht vraagt voor deelname van uw moeder aan de algemene activiteiten. Wij nemen dit mee naar het welzijnsoverleg.
Fijn dat u de nieuwe woonkamers ook zo mooi vind; we zijn er trots op dat we nu kleinschalige zorg kunnen bieden en (samen met de bewoners) vers en gevarieerd kunnen koken.

Jolanda van Honk,
Locatiemanager

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Marente, locatie Jeroen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.