Waardering van Marente, locatie Jeroen - Noordwijk op 15 maart 2019 interview

8.5

Het gebouw is pas verbouwd en het ziet er keurig uit. Het is gezellig en mijn zus heeft het naar haar zin. De medewerkers doen allemaal hun best. Ze luisteren naar wat mijn zus wil. Daarnaast wordt er ook gehoor gegeven aan mijn vragen. Als ik daar ben, dan maken ze een gezellig praatje met mij. Dat vind ik fijn. Het enige aandachtspunt van mij is het bereiden van het eten. Tegenwoordig wordt er op de afdeling gekookt nadat de instelling overgegaan is naar kleinschalig wonen. Het eten is niet altijd even goed. Ik vind dat het bereiden van het eten in deskundige handen moeten zijn.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Marente, locatie Jeroen - Noordwijk

Hartelijk dank voor uw positieve waardering over o.a. de verbouwing. Wij zijn erg blij met de aandacht die we onze bewoners kunnen geven. Na een verbouwing is het altijd even wennen, zo ook voor het zelf koken voor onze bewoners. Onze medewerkers krijgen regelmatig kookworkshops om zodoende tips te krijgen hoe zo vers en gevarieerd mogelijk te koken.

Jolanda van Honk,
Locatiemanager

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Marente, locatie Jeroen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.