Waardering van Marente, locatie Jeroen - Noordwijk op 15 maart 2019 interview

9.8

Ik kan afspraken maken voor in het weekend omdat dit gewoon makkelijker is in verband met mijn werk. Ik vind dat mijn tante goed verzorgd wordt. Er is een groot netwerk van vrijwilligers en die doen leuke dingen met mijn tante. Zoals gezellig met haar winkelen. De medewerkers gaan op een goede manier met mijn tante om. Er wordt zeker rekening gehouden met haar wensen, daar wordt heel goed naar gekeken. Er is een wandelclubje waar mijn tante lid van is en verder doet ze mee aan bingo, bloemschikken en nog veel meer. Ze heeft een evv-er die ik altijd kan mailen met mijn vragen. Ik krijg dan binnen een dag en antwoordt. Ze zijn op een gegeven moment met een paar bewoners naar de IKEA gegaan om meubels uit te zoeken voor de gezamenlijke woonkamer. Mijn tante heeft een mooie kamer met een balkonnetje en een eigen badkamer. Er wordt zelf gekookt en als mijn tante dat zou willen, dan mag ze daarbij helpen.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Marente, locatie Jeroen - Noordwijk

Hartelijk dank voor uw positieve waardering. Wat fijn om te lezen dat uw tante de kleinschalige zorg zo waardeert en leuk mee doet met de activiteiten. Wij geven uw complimenten door aan onze teams.

Jolanda van Honk,
Locatiemanager

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Marente, locatie Jeroen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.