Waardering van Marente, locatie Jeroen - Noordwijk op 20 maart 2019 interview

8.2

Ik vind dat mijn moeder goed verzorgd wordt, dat gaat met liefde. De medewerkers gaan liefdevol met mijn moeder om. Sommige medewerkers werken echt volgens de regels en dat gaat een beetje ten koste van de menselijkheid vind ik. Gelukkig is dit maar een incident. Er wordt aandacht besteed aan mijn moeder en af en toe doet zij mee aan een activiteit. Ik kan doorgaans iedereen aanspreken als ik een vraag heb, maar de bedoeling is dat ik die bij de evv-er neerleg. Het is een vrij nieuw gebouw. Mijn moeder slaapt alleen maar in haar kamer, ze zit vaak en graag in de gezamenlijke woonkamer. Daar is het altijd gezellig. Er wordt zelf gekookt en over het algemeen vindt ze het eten lekker. Doordat er zelf gekookt wordt, heb ik het idee dat de bewoners beter eten.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Marente, locatie Jeroen - Noordwijk

geplaatst op 18 april 2019

Dank u wel voor uw positieve waardering. Na de verbouwing koken we inderdaad zelfstandig en hier wordt heel enthousiast op gereageerd door de bewoners en de verzorging. Door met elkaar de maaltijd voorbereiden èn samen te eten, wordt er vaak beter gegeten.

Jolanda van Honk,
Locatiemanager

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Marente, locatie Jeroen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.