Waardering van Marente, locatie Jeroen - Noordwijk op 15 maart 2019 interview

Met het maken en het nakomen van de afspraken gaat het uitstekend. De communicatie is heel goed, met name met de evv-er. Ik vind de verzorgenden heel adequaat, ze merken heel snel of Mevrouw nog meer zorgbehoeftes heeft. Ze laten me dat dan snel weten en dan wordt er in overleg naar een oplossing gezocht. Mijn grote complimenten voor de medewerkers, ze zijn ontzettend lief en ze zijn erg dol op Mevrouw. Ik vind dat er in de zorg genoeg rekening gehouden wordt met haar wensen. Ik heb een aantal onderwerpen aangesneden en dan wordt daar aandacht aan geschonken. Ik vind dat de kamers wel een likje verf kunnen gebruiken, zodat het weer wat frisser wordt. Ik vind haar kamer erg luxe, er zit een kitchenette in en ze heeft een aparte slaapkamer en een eigen badkamer. Het is echt een privé appartementje. Er wordt zelf vers gekookt. Er worden in de huiskamer activiteiten aangeboden.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Marente, locatie Jeroen - Noordwijk

Hartelijk dank voor uw waardering. Fijn dat u de communicatie en verzorging als positief ervaart en de door u aangegeven aandachtspunten opgepakt zijn. Een mooi compliment voor onze medewerkers.

Jolanda van Honk,
Locatiemanager

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Marente, locatie Jeroen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.