Waardering van Marente, locatie Jeroen - Noordwijk op 14 maart 2019 interview

7.2

Mijn moeder heeft het hier goed en ik vind de zorg voor haar prima. Als ik er ben, dan ziet mijn moeder er netjes uit. De medewerkers gaan leuk met haar om en als er iets is, dan kan ik altijd naar ze toegaan. Twee keer per jaar hebben we een multidisciplinair overleg en verder worden wij genoeg geïnformeerd via de mail. De accommodatie vind ik goed. Er zijn brede gangen en het is overzichtelijk. Het is recent verbouwd en er zijn mooie woonkamers gecreëerd. Er worden genoeg activiteiten aangeboden, zoals bingo, zingen of het doen van een spelletje.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Marente, locatie Jeroen - Noordwijk

Hartelijk dank voor uw positieve waardering voor zowel de medewerkers in de zorg als voor onze medewerkers Welzijn.
Een mooi compliment.

Jolanda van Honk,
Locatiemanager

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Marente, locatie Jeroen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.