Waardering van Marente, Revalidatie Marente - Warmond op 15 mei 2010

5.7

Het gebouw straalt warmte uit. De verzorging is goed en er zijn geen pyjamadagen. De verzorging probeert met de beperkte middelen van een oud gebouw toch goede zorg te bieden. Ik vind echter wel dat er te grote groepen zijn (20 tot 30) en te weinig privacy (drie mensen op een kamer). De opvang voor mensen die licht dement zijn vind ik slecht, er kunnen ook maar een beperkt aantal mensen aan activiteiten deelnemen. Door de te kleine lift waar maar 3 rolstoelen in kunnen, kunnen de mensen maar moeilijk buiten de groep gebracht worden. De badkamer is tevens opslagplaats van rolstoelen. De verhouding tussen mij (familie) en de verzorgers was zeer slecht. Wensen werden als lastig ervaren. Zo was bijvoorbeeld het nachtkastje naast het bed de enige bergruimte voor privé bezittingen. Er stonden lege salonkastjes op de gang. Uiteindelijk mocht mijn moeder er een gebruiken, maar dit was wel erg lastig.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Marente, Revalidatie Marente? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.