Markenheem, Zorgcentrum Croonemate

Steinlaan 50 7001 DK Doetinchem
Deze locatie is onderdeel van Markenheem

Waardering van Markenheem, Zorgcentrum Croonemate - Doetinchem op 5 mei 2018

Oogaandoeningen

Zorg is op zich goed maar aandacht kan stukken beter. Er is altijd haast en nog eens haast. Ik snap dat de verzorging/verpleging druk is maar dan toch. Ze zitten ook tig keer per dag koffie of thee te drinken. Ik snap als je met mensen werk regelmatig afstemming nodig is maar ze zitten wel erg vaak bij elkaar.Verder is de communicatie, die over veel schijven verloopt, nog al warrig en chaotisch. Wie nu wat doet en waar voor verantwoordelijk is, is vaak onduidelijk.  Veel wisselend personeel, veel stagiaires, etc.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Markenheem, Zorgcentrum Croonemate - Doetinchem

Hartelijk dank voor uw reactie, wij stellen dat zeer op prijs. We geven uw bevindingen door aan de teammanager om dit op te pakken. U mag ten alle tijde ook zelf contact opnemen met Charlotte Reijers, teammanager Croonemate.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Markenheem, Zorgcentrum Croonemate? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.