Markenheem, Zorgcentrum De Zonnekamp

uit 54 waarderingen

Waardering van Markenheem, Zorgcentrum De Zonnekamp - Zelhem op 22 september 2022

Een vriendelijke en oprechte omgang met elkaar. Een huiselijke, warme sfeer. Gastvrijheid en alles is bespreekbaar. Qua dagbesteding zou er misschien meer kunnen, er zijn hele mooie muziek- en zang activiteiten, geweldig! Maar misschien ook eens iemand die komt voorlezen. Of gezelschapsspel doen met de huisgenoten die dat ook willen kunnen, zoals rummikub. Dit deed mijn moeder altijd graag. Of anders met een paar mensen van de afdeling naar de huiskamer boven een activiteit doen, dat bij hun past. Samen wandelen met een groepsassistente of misschien met vrijwilligers? We zijn super tevreden dat mijn moeder op de Zonnekamp is komen wonen. Ze vertelt ook aan iedereen die het wil horen dat het huiselijk is en dat ze hier haar nieuwe thuis heeft gekregen. En dat nadat ze 72 jaar in Baak heeft gewoond. Het was een hele grote verandering, maar mijn moeder en ik zeggen vaak tegen elkaar dat ze het niet beter had kunnen treffen! We hopen dat ze nog mooie jaren bij jullie mag hebben...

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Markenheem, Zorgcentrum De Zonnekamp? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.