Waardering van Markenheem, Zorgcentrum Schavenweide - Doetinchem op 4 december 2019

Respect, aandacht. Consequent omgaan met afspraken. Elke bewoner zien als een individu. Gastvrijheid. Goede aandacht voor netwerk, Delen wordt gestimuleerd door o.a. bijeenkomsten. Delen van dossier en rapportage. Tijdige informatie en overleg over onze moeder. Goede communicatie. Kortom, wij zijn zeer tevreden. Ik zou het prettig vinden binnen het rapportagesysteem op berichten te kunnen reageren. Zou het nog efficienter maken.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Markenheem, Zorgcentrum Schavenweide - Doetinchem

geplaatst op 4 december 2019

Wij danken u heel hartelijk voor uw positieve waardering en uw uitgebreide toelichting.
Nogmaals dank voor uw positieve reactie. Wij geven het door aan de teams van Schavenweide.
Met betrekking tot de rapportage: de uitwisseling van berichten binnen het cliëntenportaal is nog geen functionaliteit, wij zouden dat als organisatie zelf ook graag willen, alleen dat blijkt technisch nu nog niet te kunnen helaas.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Markenheem, Zorgcentrum Schavenweide? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.