Waardering van MeanderGroep, Barbara Hoes - Brunssum op 19 mei 2018 interview

6.7

De lichamelijke verzorging en dan met name het douchen kan volgens mij veel beter. Mijn vader kan zichzelf nog douchen, maar hij zou daar beter in gestimuleerd moeten worden. Volgens mij gaat hij minder vaak douchen dan zou moeten. Sommige medewerkers vind ik heel bot en is alles te veel, de echt vriendelijke medewerkers zijn in de minderheid. Ik zie dat de werkdruk op sommige momenten van de dag erg hoog is, dan zou er eigenlijk een medewerker bij moeten komen. Ik denk dat mijn vader een te zware demente bewoner is voor deze afdeling, ik zie dat ze daar geen ervaring mee hebben. Wij hebben een vaste contactpersoon, maar als ik iets door geef aan haar, dan wordt dat niet goed door gecommuniceerd, dan weet nummer drie en vier van niets en dat vind ik beangstigend. Het is een oud kloostergebouw. Mijn vader heeft een hele ruime kamer. De activiteiten vind ik onder de maat, maar wat er gedaan wordt is goed. Er wordt zelf gekookt, en mijn vader heeft daar geen klachten over.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor MeanderGroep, Barbara Hoes? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.