MeanderGroep, Barbara Hoes

Zonnestraat 3 6446 TC Brunssum
Deze locatie is onderdeel van MeanderGroep Woon- en Zorgcentra

Waardering van MeanderGroep, Barbara Hoes - Brunssum op 30 november 2020

Lichamelijke beperking

mijn moeder verblijft sinds 2017 in het barbarahoes.De zorg die geleverd wordt is goed ,persoonlijk en wordt steeds aangepast naar behoefte. Daarbij wordt het hele gezin gehoord. Tijdens de corona crisis zijn op de afdeling van onze moeder geen besmettingen geweest.Een zeer groot compliment voor het personeel die door alle getroffen maatregelen dit akelige virus buiten de deur hebben weten te houden. ook werd gekeken naar mogelijkheden om mijn moeder toch te bezoeken toen dat in het begin moeilijk was.Ze werd gezellig ,goed ingepakt in de tuin gezet zodat wij vanaf goede afstand haar toch konden bezoeken.Momenteel ontvangt ze bezoek op haar kamer. Wij zijn heel tevreden over deze kleinschalige en gezellige woonvorm.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor MeanderGroep, Barbara Hoes? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.