MeanderGroep, Groepswoningen Bocholtz

Schoolstraat 30 6351 EJ Bocholtz
Deze locatie is onderdeel van MeanderGroep Woon- en Zorgcentra

Waardering van MeanderGroep, Groepswoningen Bocholtz - Bocholtz op 22 november 2019 Interview

Het gebouw is grauw en ongezellig. Mijn moeder heeft een veel te kleine kamer. Dat vind ik erg jammer. Ze kan zonder begeleiding niet naar buiten. Ze hebben een Frans balkon maar dat stelt niet echt iets voor. Verder vind ik de omgeving niet prettig. Ik kan mijn moeder niet echt ergens meenemen om een kopje koffie te drinken. Ik had het graag anders gewild, maar dat is helaas niet mogelijk. Verder vind ik het personeel ontzettend lief. Als er dingen aan de hand zijn, dan bellen ze mij gelijk. Ik vind ze alert. Als ik aangeef dat mijn moeder iets lekker vindt, dan valt het mij op dat mijn moeder het ook regelmatig krijgt. Dat vind ik positief.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor MeanderGroep, Groepswoningen Bocholtz? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.