Waardering van MeanderGroep, Groepswoningen Bocholtz - Bocholtz op 9 mei 2018 interview

7.2

Ik heb maar zelden een afspraak, maar als ik er een heb, dan wordt deze wel nagekomen. Mijn oom wordt op een hele correcte en consequente manier verzorgt. Hij heeft een hele complexe ziekte en daar wordt een op goede manier mee omgegaan. Mijn oom zit het liefst de hele dag op zijn kamer. In het begin hebben de medewerkers hun stinkende best gedaan om hem te stimuleren om mee te doen aan de activiteiten.Toen zij merkte dat dit niet werkte, zijn ze daarmee gestopt en wordt hij lekker met rust gelaten. Ik zie ook hoe de medewerkers met de andere bewoners omgaan en daar heb ik veel respect voor. Naar ons toe zijn ze heel correct, zakelijk en open. De zorg die bij mijn oom past is niet te leveren, want hij vraagt ontzettend veel aandacht. Er wordt goed naar mij geluisterd, als ik iets op te merken heb of een vraag heb. Omdat er zoveel personeel is, vind ik het soms best lastig om daar de juiste persoon voor te vinden. Het gebouw gaat verbouwd worden omdat het erg gedateerd is. De schoonmaak zou veel beter kunnen. De kamer van mijn oom is soms helemaal grijs van de stof. Het sanitair is wel schoon, maar de rest niet.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor MeanderGroep, Groepswoningen Bocholtz? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.