Waardering van MeanderGroep, Groepswoningen Bocholtz - Bocholtz op 18 oktober 2019 interview

7.7

Ik vind de instelling huiselijk en intiem. Mijn vader vindt dat hij te weinig gedoucht wordt. De medewerkers gaan heel consequent met zijn medicijnen om. Daar zit een goede structuur in. Dat vind ik goed. Ik ben tevreden over de omgang met mijn vader. Zo zijn de medewerkers erg aardig. Zij doen hun best om de zorg te laten aansluiten bij mijn vader, maar dat is soms moeilijk. Er wordt goed naar mij geluisterd. Als ik iets vraag, dan wordt dat geregeld. Dat vind ik keurig. Het gebouw vind ik erg oud. In mijn ogen valt de lift soms uit. Er staan veel bomen rondom het gebouw. Dat vind ik mooi. De instelling heeft geen restaurant. De bewoners kunnen gebruik maken van de faciliteiten van de kliniek ernaast, zoals het restaurant, de kapper en de pedicure. Mijn vader heeft een eigen kamer. Daar stonden een bed en een nachtkastje in. Wij konden de kamer zelf aankleden. Zo heeft hij nu een televisie. Dat is belangrijk voor hem. Ook mochten wij ophangen wat wij wilden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor MeanderGroep, Groepswoningen Bocholtz? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.