Waardering van MeanderGroep, Groepswoningen Bocholtz - Bocholtz op 8 mei 2018 interview

8.8

Ik vind de zorg voor mijn moeder perfect. Ze wordt goed verzorgd en er wordt rekening gehouden met haar situatie. Als ze in een dip zit, dan gaan de medewerkers in gesprek met haar en proberen ze dat op te lossen. Ik vind de medewerkers erg betrokken. Ze leggen bijvoorbeeld wel eens een arm om de schouders van mijn moeder. Mijn moeder wandelt graag en ze proberen regelmatig met haar naar buiten toe te gaan. Dit vind ik perfect. Als er iets is met mijn moeder, dan word ik meteen aangesproken. De medewerkers nemen de tijd voor mij, als ik zelf iets aangeef. Ik vind de accommodatie wat verouderd. Ik heb begrepen dat het op de nominatie staat om gerenoveerd te worden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor MeanderGroep, Groepswoningen Bocholtz? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.