Waardering van MeanderGroep, Groepswoningen Bocholtz - Bocholtz op 15 november 2019 interview

8.2

Op dit moment is er een tijdelijke voorziening. Mijn moeder zit nu tijdelijk verder van het dorp vandaan dan wat ze zou willen. Ze zit nu op de verdieping. Dat vind ik jammer. In de nieuwe locatie is alles op de begane grond. Mijn moeder heeft wel een eigen kamer. De badkamer is voor gezamenlijk gebruik. In de nieuwe situatie krijgt ze weer een eigen badkamer. Ik bewonder het onvoorstelbare geduld waarmee de medewerkers met mijn moeder omgaan: altijd positief, een luisterend oor en gewoon lief. Er worden activiteiten georganiseerd waar mijn moeder aan mee kan doen en dat wordt ook gestimuleerd. Er is een gezamenlijke woonkamer. Daar is een keuken bij. De medewerkers verzorgen de maaltijden en die vind ik voortreffelijk. De manier waarop met de mantelzorgers wordt omgegaan vind ik geweldig. Ik word ook meteen gebeld als er iets met mijn moeder is. Er worden activiteiten georganiseerd waar de mantelzorgers bij aanwezig kunnen zijn, bijv. met kerst en jaarlijks is er een feestmiddag.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor MeanderGroep, Groepswoningen Bocholtz? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.