MeanderGroep, Groepswoningen Eschveld

Wilhelminastraat 48 6285 AW Epen
045-5676805 (begane grond), 045-5676806 (1e verdieping)
Deze locatie is onderdeel van MeanderGroep Woon- en Zorgcentra

Waardering van MeanderGroep, Groepswoningen Eschveld - Epen op 22 januari 2020 Interview

Ik ben echt tevreden over het huis. Er is een wisseling van het personeel geweest. Er zijn namelijk personeelsleden weggegaan en daardoor vond ik het een beetje rommelig. We moesten natuurlijk ook wennen aan het nieuwe personeel, maar nu alles weer normaal is, ben ik echt tevreden. Ik vind het personeel erg leuk en lief. Ik hoef maar iets te vragen en het wordt meteen gedaan. De terugkoppeling is goed. Ik word altijd meteen geïnformeerd als er veranderingen zijn of als er iets is gebeurd. Ik kan heel goed overweg met alle personeelsleden. Het voelt voor mijn moeder echt als thuis. Ik vind het ook fijn om hier te zijn. Het is gezellig bij binnenkomst. Er wordt altijd gevraagd of ik iets wil drinken. Het is een huiselijke omgeving. Ik vind het fijn dat je de hele dag naar binnen kan lopen. De omgeving vind ik prachtig, maar ik vind het moeilijk om buiten te wandelen met een rolstoel of rollator. Ze zitten namelijk echt in het Heuvelland. Ze hebben wel een tuintje en een balkon.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor MeanderGroep, Groepswoningen Eschveld? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.