MeanderGroep, Groepswoningen Eschveld

Verpleeghuiszorg

uit 8 waarderingen. Deze zorginstelling heeft te weinig waarderingen.

Informatie over

Waardering van MeanderGroep, Groepswoningen Eschveld - Epen op 3 augustus 2021

Ziekte van Alzheimer

Mijn moeder wordt er met veel aandacht en kennis begeleid en verzorgd. Ze wordt in haar waarden gelaten en de vrijheden die voor haar nog van groot belang zijn, en haar gezondheid niet in de weg staan, worden gerespecteerd en kan zij naleven. De communicatie met mij als mantelzorger is optimaal. Ik wordt constant op de hoogte gehouden. Als er vragen zijn door mij worden deze zo vlug mogelijk en correct beantwoord. Een heel hoge waardering voor de activiteiten die er altijd worden georganiseerd. en waarvan ik steeds via familienet en ook bij bezoek van op de hoogte word gehouden. Petje af voor activiteiten begeleidster en de vrijwilligers. Al met al wordt mam hier met veel zorg en liefde begeleid door verzorgers, activiteiten begeleidster en vrijwilligers.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor MeanderGroep, Groepswoningen Eschveld? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.