Waardering van MeanderGroep, Groepswoningen Rode Beuk - Simpelveld op 15 november 2019 interview

8.3

De kleinschaligheid en de manier waarop de medewerkers met mijn moeder omgaan vind ik tof. Ik kan mijn moeder ook altijd ophalen. De familieleden zijn altijd welkom als ze komen. Mijn moeder geeft aan dat ze hier graag is. Ze heeft een kamer die niet al te groot is. en er is een badkamer voor gemeenschappelijk gebruik. Er is een gezamenlijke woonkamer en keuken. Daar is mijn moeder meestal. In de woonkamer wordt gezamenlijk gegeten. Er wordt elke dag vers gekookt. De bewoners kunnen helpen met het klaar maken van de maaltijd of het afruimen van de tafel. Er zijn heel veel activiteiten waar de bewoners aan mee kunnen doen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor MeanderGroep, Groepswoningen Rode Beuk? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.