MeanderGroep, Groepswoningen Rode Beuk

Kloosterstraat 131 6369 AB Simpelveld
045-2050071
Deze locatie is onderdeel van MeanderGroep Woon- en Zorgcentra

Waardering van MeanderGroep, Groepswoningen Rode Beuk - Simpelveld op 13 november 2019 Interview

Ik vind de medewerkers heel aardig en voorkomend. Zij helpen mij ook als er iets is, bijvoorbeeld met de was. Verder hebben zij altijd een luisterend oor. Voor zover dat binnen hun mogelijkheden ligt laten zij de zorg aansluiten bij mijn man. Zo zou onlangs de tandarts 's avonds nog bij hem komen. Daarom lieten ze mijn man wat eerder eten, zodat zijn tanden nog gepoetst konden worden. De instelling heeft een tuin. Dat vind ik prettig. Er wonen maar zes mensen in ieder huisje. Dat maakt het vrij rustig. Mijn man heeft een eigen kamer met ruimte voor zijn eigen meubels. Er is genoeg personeel om zich met de mensen bezig te houden, bijvoorbeeld om spelletjes met hen te spelen. Tegenover de instelling is dagbesteding. Daar gaan ze soms uit eten of kienen. Ook is er eens in de maand een mis met na afloop koffie drinken. Veel activiteiten zijn in mijn ogen vooral op dames gericht, zoals handwerken.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor MeanderGroep, Groepswoningen Rode Beuk? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.