Waardering van MeanderGroep, Groepswoningen Rode Beuk - Simpelveld op 8 mei 2018 interview

• Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ze hebben een persoonlijk benadering. Mijn moeder wordt er met respect behandeld. Er wordt goed gekeken naar hoe zij is en wat zij nodig heeft. Ze wordt liefdevol behandeld en dat doet heel fijn aan. Er wordt veel gedaan aan activiteiten. Het is kleinschalig. Er is een huiselijke sfeer, meteen als je binnenkomt. Dat voelt heel goed aan. Het is net alsof ze thuiskomt. Dat komt met name doordat er spelletjes met elkaar gedaan worden en dat er op de groep gekookt wordt. De activiteiten doen mijn moeder heel goed. Ze hebben een babypop en een soort speelgoed hond, dat vonden we in het begin wel moeilijk om mijn moeder met een pop te zien zitten. Maar we zien dat dit haar heel veel rust geeft, daardoor hebben we het kunnen accepteren. We gaan zo ook geruster weg. Als we vragen hebben, kunnen we altijd bij het personeel terecht en er wordt echt geluisterd. Dat is fijn. Je hebt toch een bepaalde band opgebouwd met elkaar en zodoende ken je elkaar.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor MeanderGroep, Groepswoningen Rode Beuk? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.