Waardering van MeanderGroep, Heiveld wonen voor mensen met dementie - Landgraaf op 8 mei 2018 interview

Ik vind dat er in de zorg nog weleens wat nagelaten wordt, maar ik heb het idee dat dit komt door het tekort aan personeel. Mijn schoonmoeder wordt goed verzorgd. De medewerkers zijn vriendelijk tegen ons. Zij krijgt de zorg die ze op dit moment nodig heeft. De medewerkers moeten ook koken en dan is er geen tijd voor de bewoners, dat vind ik jammer. Er zou eigenlijk iemand moeten komen om te koken en om de bewoners bezig te houden. Ik kan bij iedereen terecht voor mijn vragen. Er is een mooie tuin waar de bewoners kunnen zitten en wandelen. Mijn schoonmoeder heeft een mooie grote kamer met haar eigen spullen erin. Er worden activiteiten georganiseerd en mijn schoonmoeder moet gestimuleerd worden om daar aan mee te doen, dat wordt ze ook. Mijn schoonmoeder is hier tevreden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor MeanderGroep, Heiveld wonen voor mensen met dementie? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.