Waardering van MeanderGroep, Heiveld wonen voor mensen met dementie - Landgraaf op 26 juni 2019

6.8
  • Ziekte van Alzheimer

Ik vind het jammer dat er te weinig tijd is voor de mensen. De meiden die er werken zijn altijd heel lief voor mijn vader, dat vind ik al een hele geruststelling. Ook al weet ik dat hij eigenlijk liever thuis zou willen wonen wat zeker niet meer mogelijk is. Ik zou het misschien ook beter vinden als ze zelf daar niet meer hoefden te koken dan hadden ze meer tijd voor de mensen. En ook om mijn vaders nagels te knippen en schoon te houden. Verder vind ik het ook jammer dat we hebben aangegeven dat we dit jaar eens ergens anders heen zouden willen gaan i.p.v. naar Gaiazoo, wat trouwens goedgekeurd werd door de manager maar er werd geen gehoor aan gegeven. We haden voorgesteld om naar het Schutterspark te gaan om een pannenkoek en ijsje te gaan eten maar helaas. Mijn vader geeft niet om kienen en de muziek vindt hij te druk .En een ijsje eten vindt hij een leuk uitje.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor MeanderGroep, Heiveld wonen voor mensen met dementie? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.