Waardering van MeanderGroep, Heiveld wonen voor mensen met dementie - Landgraaf op 18 mei 2018 interview

8.8

Mijn familielid is heel erg op zichzelf en ze wil er graag netjes uit zien. Daar houden ze rekening mee. Verder gaan ze in op haar wensen en heeft ze haar eigen plekje bij de groep. Ik vind dat heel erg goed. Ik heb vertelt wat mijn familielid wel en niet prettig vindt en dat is genoteerd. De medewerkers weten hoe haar manier van leven is geweest en dat accepteren ze. Ze zorgen er voor dat de dingen gebeuren, zoals zij dat gewild zou hebben. De medewerkers zijn heel rustig en vriendelijk en nemen alle tijd voor haar. Dat vind ik prima. Verder vind ik de accommodatie mooi en het eten wordt iedere dag op de afdeling vers bereid. Daar mogen de bewoners aan meehelpen, als ze dat kunnen. Er staat altijd muziek aan en daarbij wordt rekening gehouden met de groep.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor MeanderGroep, Heiveld wonen voor mensen met dementie? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.