Waardering van MeanderGroep, Verpleeghuis De Dormig - Landgraaf op 8 mei 2018 interview

9.5

De zorg voor mijn moeder vind ik heel goed. Er is veel aandacht voor haar en de medewerkers gaan op een vriendelijke manier met haar om. De communicatie vind ik prima. Ik kan alles bespreekbaar maken. Ik heb diverse medewerkers gesproken en dat gesprek verloopt altijd naar wens. Ik vind dat er veel wordt georganiseerd in de instelling, zoals bijvoorbeeld spelletjesavonden, muziekmiddagen en ze maken ook af en toe uitstapjes. De accommodatie ziet er naar mijn mening heel netjes en verzorgd uit. Ik vind dat ze het gezellig hebben ingericht. De privéruimte van mijn moeder is niet al te groot, maar zij gebruikt deze voornamelijk om te slapen. Overdag is zij vaak in de gezamenlijke woonkamer of in het restaurant te vinden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor MeanderGroep, Verpleeghuis De Dormig? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.