Waardering van MeanderGroep, Verpleeghuis De Dormig - Landgraaf op 8 mei 2018 interview

7.3

Het gebouw is ruim en open opgezet. Mijn moeder heeft de mogelijkheid om veel te lopen in het gebouw. Ik vind het positief dat ze in het zicht van de verzorgenden kan blijven lopen. Ik merk dat het moeilijk voor de verzorgenden is om mijn moeder de persoonlijke aandacht te geven die ze nodig heeft. Ik zie dat ze erg hun best doen om de dagelijkse activiteiten rond te krijgen. In mijn ogen doen ze hun werk goed qua persoonlijke verzorging zoals het wassen, aankleden en eten geven. Ze hebben weinig tijd om met haar en andere bewoners te gaan wandelen, een spelletje te doen of een praatje te maken. Ze zijn erg afhankelijk van de vrijwilligers.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor MeanderGroep, Verpleeghuis De Dormig? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.