Waardering van MeanderGroep, Verpleeghuis De Dormig - Landgraaf op 18 mei 2018 interview

8.3

Hier is de zorg vrij goed geregeld en ik heb hier weinig afspraken over hoeven maken. Mijn vader kan niet meer spreken, lezen of schrijven. Contact is er niet meer mogelijk. De medewerkers vinden het een hele lieve man en hij laat merken als hij iets niet prettig vindt. Daar gaan de medewerkers perfect mee om en daar heb ik alle respect voor. Ze laten hem vrij. Als hij bij de andere bewoners wil zijn, dan mag dat en als hij op zijn kamer wil blijven, kan dat ook. Er wordt rekening gehouden met zijn wensen. Als ik iets vraag of er bijvoorbeeld post is, dan wordt er gelijk naar gekeken. Ik word gelijk doorverbonden als ik bel en dat vind ik goed. Verder is het gebouw vrij recent gemoderniseerd. Mijn vader verblijft op een gesloten afdeling. Hij kan er niet uit en de familie heeft een code gekregen. We kunnen, als het weer het toe laat, hier buiten zitten. Ze hebben meerdere afgesloten tuinen en een open tuin. Er is ook een soort cafetaria aanwezig, waar je een hapje en drankje kan nuttigen. Toen mijn vader hier voor het eerst binnen kwam, heeft hij van blijdschap gehuild. Hij zit hier helemaal op zijn plek.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor MeanderGroep, Verpleeghuis De Dormig? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.