Waardering van MeanderGroep, Verpleeghuis De Dormig - Landgraaf op 8 mei 2018 interview

7.8

Ik vind dat ze in deze instelling veel moeite doen voor mijn vader. De medewerkers doen hun werk met liefde en aandacht. De arts en psychologen doen hun uiterste best om dingen uit te proberen om de kwaliteit van leven voor mijn vader te verbeteren. De accommodatie heb ik een hoge waardering gegeven, omdat deze recentelijk vernieuwd is. Het oogt allemaal netjes. Er zijn veel voorzieningen en dat vind ik fijn. Er is een mooi restaurant, waar ik met mijn vader naar toe kan voor warm eten of een kopje koffie. De prijs-kwaliteit verhouding vind ik daar goed. Wat ik minder vind, is dat mijn vader geen eigen toilet heeft. Er worden thema-avonden gehouden, zoals bijvoorbeeld over agressief gedrag onder demente bewoners. Ik vind het bijzonder goed dat ze dat doen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor MeanderGroep, Verpleeghuis De Dormig? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.