Waardering van MeanderGroep, Verpleeghuis De Dormig - Landgraaf op 9 mei 2018 interview

7.5

Mijn vader woont op de pg-afdeling en ik vind de verzorging daar goed. Sinds mijn moeder is overleden is de kwaliteit van leven achteruit gegaan, maar dat volgens mij heeft niets met de verzorging te maken. Er wordt veel voor de mensen gedaan, zoals kienen en muziek. Er is iedere dag wel iets te doen. Mijn vader doet aan alles mee. Mijn vader heeft een kamer met toilet. De badkamer is voor gezamenlijk gebruik. Hij heeft daar begeleiding bij nodig dus dat is geen probleem. Overdag is mijn vader veel in de woonkamer. Daar wordt hij ook bezig gehouden, bijvoorbeeld met het voorlezen van de krant. Als hij zich wil terug trekken kan hij ook op zijn kamer televisie kijken. Ik vind dat de medewerkers goed met mijn vader omgaan. Ze hebben veel aandacht voor hem.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor MeanderGroep, Verpleeghuis De Dormig? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.