Waardering van MeanderGroep, Verpleeghuis De Dormig - Landgraaf op 9 mei 2018 interview

9.8

Na de renovatie is het gebouw heel netjes geworden. Mijn schoonmoeder heeft een eigen kamer gekregen en dat vinden wij uitstekend. Ze heeft genoeg privacy en we kunnen bij haar in de kamer zitten en een praatje maken. We zijn heel erg tevreden over deze zorginstelling. De afspraken worden altijd goed nagekomen. Mijn schoonmoeder is vanaf het begin heel goed verzorgd. Door de bezuinigen is er minder personeel op de werkvloer. Ik heb het gevoel dat ze daardoor langer moet wachten om geholpen te worden. Als de medewerkers bij haar zijn, dan doen ze het werk uitstekend. Ze nemen dan de tijd voor haar. Ze maken een praatje en ze stellen haar gerust. Ze gaan ook op haar verhalen in, dat hebben we vaak meegemaakt toen we bij waren. Verder hebben we goed contact met veel verzorgenden en we voeren vaak goede gesprekken met ze.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor MeanderGroep, Verpleeghuis De Dormig? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.