Waardering van MeanderGroep, Verpleeghuis De Dormig - Landgraaf op 13 maart 2019

8.3
  • Ziekte van Alzheimer

Sinds 23 maart 2018 woont mijn moeder in verpleeghuis "De Dormig." Na wat startproblemen (wennen, omgang tussen personeel en familieleden) is er veel veranderd in positieve zin. In verpleeghuis "De Dormig", neemt men zich de moeite om met familieleden van bewoners in gesprek te blijven. Personeel en management is algemeen heel vriendelijk. De accommodatie ziet mooi uit. Men doet zich alle moeite om steeds weer verbeteringen aan te brengen. Het restaurant en maaltijden zijn van goede kwaliteit. Voor het organiseren van activiteiten wordt veel moeite gedaan. Bij de rubriek "Luisteren", heb ik om de volgende rede een waardering van 7 gegeven. Het overgrote deel van het personeel verdient zeer zeker een 9 of 10. Maak ik een tweedeling (personeel en management op de werkvloer en management achter de schermen) dan wordt deze waardering helaas iets lager. Namelijk 9 + 5.Veel familieleden van bewoners irriteren zich aan de term klant (zeer commercieel) i.p.v. bewoners. Helaas heeft men zich ook na hevig protest niet van deze term gedistantieerd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor MeanderGroep, Verpleeghuis De Dormig? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.