MeanderGroep, Zorg- en revalidatiecentrum Hambos

Geriatrische revalidatiezorg

Kapellaan 2 6461 EH Kerkrade
Deze locatie is onderdeel van MeanderGroep Woon- en Zorgcentra

Waardering van MeanderGroep, Zorg- en revalidatiecentrum Hambos - Kerkrade op 27 september 2017 Interview

Overige aandoeningen

De afspraken worden goed nagekomen. Ik hoef maar te bellen en ze komen. Bij de dagelijkse verzorging die ze geven hoef ik niet vervelend lang te wachten. De medicijnen krijg ik op tijd, en ik krijg verder een goede medische behandeling. Ik maak ook gebruik van de fysiotherapie, dat gaat goed. Het personeel is wel goed, de een is wat beter en vriendelijker dan de andere. Ik ben wel heel erg blij dat ik een kamer voor mezelf heb. Ze is groot genoeg, meer ruimte heb ik niet nodig. Het schoonmaken zou wat beter kunnen, dat gaat met de Franse slag. Het eten is niet denderend. Vaak is het niet gaar. Ik doe aan veel activiteiten mee, er wordt voldoende georganiseerd voor de bewoners. Ik ben tevreden hier.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor MeanderGroep, Zorg- en revalidatiecentrum Hambos? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.