MeanderGroep, Zorg- en revalidatiecentrum Hambos

Geriatrische revalidatiezorg

Kapellaan 2 6461 EH Kerkrade
Deze locatie is onderdeel van MeanderGroep Woon- en Zorgcentra

Waardering van MeanderGroep, Zorg- en revalidatiecentrum Hambos - Kerkrade op 27 september 2017 Interview

Overige aandoeningen

Ik heb bewondering voor het personeel, dat de zorg zo goed doet. Ze hebben het druk, en daardoor kunnen ze ook niet altijd aangeven wanneer ze me kunnen komen helpen. Daardoor is het iedere dag anders, en dat vind ik best vervelend. Je moet je echt zelf melden als je bijvoorbeeld ergens naar toe moet, naar een activiteit bijvoorbeeld. Maar met andere afspraken houden ze wel weer rekening. Met tot de medische zorg zou alles iets beter geregeld kunnen worden, ik heb het idee dat bij de medische staf veel mensen nog in opleiding zijn die niet meteen kunnen beslissen maar nog overleg nodig hebben met anderen. Het wordt dan wel goed uitgevoerd door de handen hier aan het bed. Ik ben hier graag, de sfeer is goed, en ik ben erop vooruit gegaan sinds ik hier gekomen ben. Er wordt wel naar me geluisterd, heb ik het idee. Maar ik mis wel de interesse van het hoofd en de directie voor de bewoners, die komen nauwelijks op de afdeling of bij de bewoners op de kamer. Dat zouden ze toch eens moeten doen. k ben heel erg blij dat ik een eenpersoonskamer heb, die is groot genoeg al heeft hij ook een paar gebruikstechnische beperkingen. Er wordt iedere morgen schoongemaakt. Aan het eten zou meer zorg besteed mogen worden. Ik vind er weinig smaak aan zitten. Er wordt veel georganiseerd aan activiteiten voor de bewoners.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor MeanderGroep, Zorg- en revalidatiecentrum Hambos? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.