Waardering van MeanderGroep, Verpleeghuis Lückerheide - Kerkrade op 18 mei 2018 interview

8.2

Als ik met de ene medewerker iets afspreek, dan merk ik op dat het aan de ander niet altijd goed doorgegeven wordt. Ik vind dat het aan de onderlinge communicatie schort. De medewerkers gaan heel fijn met mijn vriendin om. De aandacht die zij nodig heeft, die krijg zij ook. Er wordt rekening gehouden met haar voorkeuren en ze spelen in op haar belevingswereld. Dat vind ik heel fijn en dat voelt ook heel goed. Ze is er hier op vooruit gegaan, ze wordt echt gedragen door het personeel. Ik hoef maar iets aan te dragen en dan reageren de medewerkers heel snel. Bijvoorbeeld als er een arts geregeld moet worden, dan zit daar nog geen dag tussen. Dat vind ik super. Ik vind het gebouw wat minder. De inrichting en het sanitair vind ik verouderd. Het heeft lange gangen en dat is voor mijn vriendin ideaal, omdat ze graag wandelt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor MeanderGroep, Verpleeghuis Lückerheide? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.