Waardering van MeanderGroep, Expertisecentrum Lückerheide - Kerkrade op 8 mei 2018 interview

De medewerkers nemen de tijd op het moment dat het noodzakelijk is. Ze laten mijn vader zijn eigen gang gaan en laten hem in zijn waarde, dat vind ik fijn. Ik vind het positief dat ik over alles in gesprek kan gaan. Wij hebben twee keer per jaar een zorgplan gesprek, de afspraken die daarin gemaakt zijn worden allemaal netjes opgevolgd. Het ligt in een eigen bos en vlakbij een park, mijn vader houd van buiten dus dat komt mooi uit. Er is een restaurant en een winkeltje, alles is goed geregeld. De kamer van mijn vader is wat verouderd, maar daar wordt aan gewerkt. Hij mag hem indelen zoals hij zich daar prettig bij voelt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor MeanderGroep, Expertisecentrum Lückerheide? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.