Waardering van MeanderGroep, Expertisecentrum Lückerheide - Kerkrade op 9 mei 2018 interview

7.7

Ik vind de wisseling qua aantal verzorgenden nogal groot, er zijn veel parttimers en dat vind ik soms niet handig. Ik ben niet ontevreden over de medewerkers, ik zie wel het verschil tussen de mensen die het echt met liefde doen en de mensen die het met wat minder liefde doen. Mijn vader verblijft op de gesloten afdeling en hij krijgt daar de zorg die hij nodig heeft. Er wordt geprobeerd om het zo aantrekkelijk mogelijk te maken. Ik merk, dat als ik iemand aanspreek met een vraag, daar ook daadwerkelijk iets mee gedaan wordt. Ik vind het een groot gebouw, waardoor er veel bewegingsvrijheid is en dat vind ik prettig. Ik mis daardoor soms wel een beetje de intimiteit. De bewoners kunnen naar buiten en dat vind ik ook heel belangrijk. Mijn vader deelt zijn kamer met een andere bewoner en dat vind ik jammer. Hij kan nu geen eigen spullen kwijt op zijn kamer en dat vind ik eigenlijk best sneu.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor MeanderGroep, Expertisecentrum Lückerheide? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.