MeanderGroep, Expertisecentrum Lückerheide

Sint Pieterstraat 145 6463 CS Kerkrade
Deze locatie is onderdeel van MeanderGroep Woon- en Zorgcentra

Waardering van MeanderGroep, Expertisecentrum Lückerheide - Kerkrade op 4 mei 2018 Interview

Mijn man woont sinds drie weken hier. Mijn man moet waarschijnlijk naar een andere woonvorm, omdat hij hier niet echt op zijn plaats is. Ik ben heel tevreden over de wijze waarop hij verzorgd wordt. Het eten smaakt hem goed. Hij krijgt hulp bij het smeren en snijden van zijn boterham. Het gebouw is vrolijk aangekleed en fleurig. Ik vind het een hele fijne instelling. Mijn man zit voornamelijk achter de televisie. De medewerkers proberen hem te stimuleren en gaan met hem soms over de gangen lopen, zodat hij in beweging blijft. Als mijn man iets vraagt, komen ze onmiddellijk om hem te helpen. Ik vind dat de verzorgsters heel goed met hem om gaan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor MeanderGroep, Expertisecentrum Lückerheide? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.