Waardering van MeanderGroep, Expertisecentrum Lückerheide - Kerkrade op 9 mei 2018 interview

7.5

Mijn vader heeft best een poos rondgelopen met bepaalde ongemakken. Zo waren zijn nagels te lang en met zijn tanden ging het niet goed. Ik vind dat wel kwalijk. Ik heb de medewerkers daar zelf op moeten wijzen. Ik vind het nu wel verbeterd. De manier waarop ze met mijn vader en zijn ziektebeeld omgaan vind ik super. Hij vraagt elke minuut hetzelfde en ze nemen alle tijd voor hem om hem te antwoorden. Ze zijn heel geduldig met hem. Ze weten wie hij is. Het is heel persoonlijk. De manier van communiceren naar mij toe is heel fijn. In het begin was het contact telefonisch, daarna heb ik gevraagd of ze wekelijks een rapportje konden mailen, mocht er iets bijzonders gebeurt zijn met mijn vader. Ik kan dan zelf bepalen wanneer ik de mail lees. De accommodatie ligt in een zeer mooie omgeving. Het is een verouderd gebouw. Ik vind dat er een bepaalde geur hangt en de faciliteiten zijn niet modern.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor MeanderGroep, Expertisecentrum Lückerheide? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.