Waardering van MeanderGroep, Wijkzorgcentrum Dokter Calshof - Landgraaf op 15 november 2019 interview

7.5

Afspraken worden meestal nagekomen. Mijn schoonvader is tevreden over de zorg, terwijl ik vind dat het nog wel beter kan. Mijn schoonvader geeft aan dat hij sommige dingen zelf kan, maar daar ben ik het niet mee eens. Ik vind dat de medewerkers een modus moeten vinden om daar door heen te breken. Dat gaat hoofdzakelijk over de persoonlijke verzorging, bijvoorbeeld dat hij geregeld schone kleding aantrekt. Het gebouw vind ik leuk. Het is intiem en gezellig. Er is wel een terras, maar geen tuin. Dat vind ik wel jammer. Mijn schoonvader heeft een eigen appartement met een kamer, een slaapkamer, een kitchenette en een badkamer. Hij vindt het erg prettig dat hij zijn eigen spullen heeft kunnen mee nemen. Hij kan kiezen of hij in het restaurant gaat eten, maar hij wil dat op zijn kamer krijgen. Er worden heel veel activiteiten georganiseerd, maar hij doet nergens aan mee. Ze proberen wel hem er voor te interesseren, maar dat lukt niet.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor MeanderGroep, Wijkzorgcentrum Dokter Calshof ? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.