Waardering van MeanderGroep, Wijkzorgcentrum Dokter Calshof - Landgraaf op 14 november 2019 interview

Alle medewerkers waar ik contact mee heb, zijn allemaal even lief. Ik zie dat de medewerkers met hart en ziel hier werken. Ze geven niet alleen mijn moeder aandacht, maar ook mij als mantelzorger. Ze komen minimaal vier keer per dag bij mijn moeder binnen lopen. Ze maken dan een praatje met haar en zorgen ervoor dat ze nog wat te drinken heeft. Ze zorgen ervoor dat mijn moeder op de eetzaal komt. Het gebouw is vrij nieuw. Mijn moeder heeft een eigen appartement met een slaapkamer en een woonkamer. Ze heeft een keukentje en een eigen badkamer. Ze verblijft het merendeel van de dag op haar appartement. De medewerkers zorgen ervoor dat ze schone kleren aan krijgt en dat ze goed gewassen wordt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor MeanderGroep, Wijkzorgcentrum Dokter Calshof ? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.