Waardering van MeanderGroep, Wijkzorgcentrum Dokter Calshof - Landgraaf op 15 november 2019 interview

9.5

De vaste bezetting van het personeel vind ik goed. Natuurlijk zijn er invallers als er iemand ziek is. Wij hebben een aantal instellingen bekeken voor mijn moeder werd opgenomen. Er zijn hier weinig parkeerplaatsen, de mensen in de wijk zijn niet blij met de bezoekers die parkeren. Het gebouw op zich is gezellig ingericht. Daarom hebben wij ook voor dit huis gekozen. Er is een winkeltje, een kapper, een grand café en er wordt regelmatig een kledingbeurs gehouden. Mijn moeder heeft alleen een kamer. Op de afdeling zijn zes cliënten en er zijn twee badkamers en twee toiletten. Mijn moeder eet in de huiskamer. Er is altijd iets te doen. Als mijn moeder naar de activiteiten toe wil dan wordt ze er naar toe gebracht. In de huiskamer staat altijd de televisie aan. Mijn moeder wordt gestimuleerd om dingen te doen. Als ze aangeeft dat ze moe is dan wordt ze naar bed gebracht. De medewerkers zijn naar mijn mening heel bezorgd voor mijn moeder, ze werken vanuit hun hart.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor MeanderGroep, Wijkzorgcentrum Dokter Calshof ? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.