Waardering van MeanderGroep, Wijkzorgcentrum Dokter Calshof - Landgraaf op 14 november 2019 interview

7.8

Er is elke dag wel wat om te doen, zoals handwerken op maandag, woensdag en vrijdag. Elke donderdagmiddag is er muziek. Op zondag worden de bewoners ook weleens vermaakt met muziek. Het personeel doet heel veel moeite om de bewoners te vermaken. Ze zijn vriendelijk en maken weleens grapjes. Ik vind het alleen wat minder dat ze geen werkkleding dragen. Ik kan ze daardoor niet goed herkennen en ik moet kijken op hun naamplaatje om te zien welke functie ze hebben. Ik denk dat het voor de cliënten wel fijn is dat ze geen werkkleding dragen. De verzorging vind ik goed. Ze zijn altijd op tijd met de medicatie. Ik vind dat het luisteren beter kan. Dit heeft denk ik met de werkdruk en een personeelstekort te maken. Het eten vind ik meestal goed. Er worden ook culinaire avonden georganiseerd. Binnenkort is er bijvoorbeeld een mosselavond. Het gebouw is best modern en staat er pas tien jaar. Het ligt in een nieuwe wijk. De omgeving is mooi en er is veel groen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor MeanderGroep, Wijkzorgcentrum Dokter Calshof ? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.