Waardering van MeanderGroep, Wijkzorgcentrum Dokter Calshof - Landgraaf op 14 november 2019 interview

9.2

Er worden hier veel activiteiten georganiseerd. Zo doen ze veel met muziek, maar ze vieren ook het oktoberfeest of Sinterklaas. In de zomer was er een barbecue. Mijn vragen worden altijd behandeld. Onlangs had ik een probleem en dat is heel goed opgelost. Ik heb ervaring met andere huizen, maar dit huis is erg goed. Mijn vader ziet er goed verzorgd uit. Hij eet hier goed. Er wordt drie keer in de week zelf gekookt. De rest van de week krijgen ze het eten aangeleverd, maar ze maken daar altijd nog wat vers bij. Er is soms maar één medewerker op de groep en diegene kan dan niet koken .Bij de accommodatie zit een leuk restaurantje. Hier kan je lekker eten. Ook kan je hier goed wandelen en ben je zo in het centrum. Mijn vader wil niet meer naar huis. Hij is hier erg tevreden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor MeanderGroep, Wijkzorgcentrum Dokter Calshof ? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.