Waardering van MeanderGroep, Wijkzorgcentrum Dokter Calshof - Landgraaf op 1 juni 2017 interview

8.7

Het is een mooi gebouw en ik heb een fijn uitzicht. Minpuntje is dat het wat ver van de voorzieningen ligt, waardoor ik alleen onder begeleiding van de kinderen er op uit kan. Het personeel is heel goed en leuk voor mij. Als ik op het knopje duw, komen ze gelijk en indien mogelijk, word ik geholpen c.q. wordt er iets aan gedaan. Ze zorgen ook dat ik op tijd gereed sta, wanneer ik wegga. Jammer is dat ik bij deze temperaturen steunkousen moet dragen dat is geen pretje. Voor de rest heb ik geen klagen over zaken. Er zijn hier veel activiteiten, zoals muziekvoorstellingen, waar ik graag aan deelneem.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor MeanderGroep, Wijkzorgcentrum Dokter Calshof ? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.